Miesięcznik informatyków i menedżerów IT sektora publicznego

Administracja publiczna w mediach społecznościowych

 Administracja publiczna w mediach społecznościowych
Zamów Cena: 119,00zł Koszt wysyłki: 0 zł

Jak skutecznie dotrzeć do mieszkańców miasta lub gminy za pomocą serwisów społecznościowych i blogów? Jak stworzyć i prowadzić na Facebooku, Twitterze, YouTube czy Google+ profil, który będzie wizytówką jednostki lub urzędnika? W jaki sposób odpowiadać na negatywne komentarze pojawiające się na oficjalnym fanpage’u?

Dzięki przewodnikowi każdy przedstawiciel administracji publicznej uniknie najczęstszych błędów popełnianych podczas komunikowania się z obywatelami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dowie się też, jak wykorzystywać social media w codziennej pracy, na przykład do promocji wydarzeń odbywających się w mieście i regionie, zwiększania zaangażowania mieszkańców w akcje społeczne czy pozyskiwania opinii na temat funkcjonowania urzędu. Znajdzie odpowiedź na wiele ważnych pytań, między innymi:

  • Kiedy i z jaką częstotliwością zamieszczać posty, by zwiększyć ruch na profilu?
  • Jak dostosować rodzaj publikowanych treści do specyfiki jednostki?
  • Jakie informacje nie powinny się znaleźć na oficjalnym profilu urzędnika?
  • Kiedy profil może być prowadzony przez pracowników jednostki, a kiedy lepiej zlecić to na zewnątrz?
  • W jakich sytuacjach urzędnik może zażądać usunięcia z mediów społecznościowych zdjęcia lub filmu ze swoim wizerunkiem?

Przewodnik jest skierowany do wszystkich osób, które odpowiadają za promocję instytucji państwowych i samorządowych. Przyda się także politykom, radnym oraz innym osobom publicznym, prowadzącym lub mającym zamiar stworzyć profil w mediach społecznościowych.

Liczba stron: 248

Autor:

Rafał Guzowski – politolog, starszy trener, specjalista ds. PR, media relations i CSR. Rzecznik prasowy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Cieszynie. Autor książki „Budowanie wizerunku urzędnika w mediach” oraz artykułów naukowych z zakresu polityki informacyjnej i zarządzania sytuacją kryzysową. Twórca kursów e-learningowych dotyczących PR oraz budowania zaufania w wirtualnym świecie.

Wydawnictwo PRESSCOM

ul. Kościuszki 29
50-011 Wrocław
(+71) 797 28 46
(+71) 797 28 16