Adwertorial
Praca w administracji wiąże się z szeregiem niełatwych zadań i godzinami spędzonymi na pracy z dokumentami. Jak ułatwić i przede wszystkim skrócić czas poświęcany na żmudne przepisywanie i edycję dokumentów? Z pomocą przyjdzie ABBYY FineReader PDF 15.
Biurowe wyzwania i zjadacze czasu
Od 35% do 45% wszystkich pracowników biurowych co najmniej kilka razy w tygodniu przepisuje minimum jedną stronę papierowego dokumentu. Taka czynność zazwyczaj zajmuje około 15 minut. Do tego pojawiają się kwestie związane z brakiem możliwości wyszukiwania pełnotekstowego w papierowym archiwum oraz wyzwania polegające na konwertowaniu zeskanowanych plików do formatów pozwalających na edycję (w tym także wyodrębnianie cytatów czy kopiowanie tabel). Wszystko to wpływa na produktywność pracownika, a nierzadko może też i frustrować.
Poznaj ABBYY FineReader PDF 15
Uniwersalne narzędzie ABBYY FineReader PDF 15 umożliwia wydajne zarządzanie dokumentami pracownikom przetwarzającym informacje. Wykorzystując opartą na sztucznej inteligencji technologię OCR, ułatwia digitalizację, odzyskiwanie, edycję, zabezpieczanie, udostępnianie i współpracę przy dowolnego rodzaju dokumentach w nowoczesnym miejscu pracy.
Dlaczego warto wybrać właśnie FineReader?
- Licencja wieczysta do nieograniczonego używania.
- Możliwość współdzielenia licencji (licencje zawierające jednoczesny dostęp).
- Znana technologia OCR ABBYY usprawniająca obieg dokumentów PDF dowolnego typu.
- Instalacje na miejscu – lokalne lub do użytku zdalnego.
Licencjonowanie ABBYY FineReader jest proste, ale wciąż wystarczająco różnorodne, by sprostać wymaganiom informatycznym firm i organizacji każdej wielkości w zależności od potrzeb.
Interaktywne formularze
Najnowsza aktualizacja poszerza oprogramowanie o funkcję tworzenia interaktywnych formularzy PDF. Aby zebrać informacje lub utworzyć skuteczne szablony dokumentów, można teraz tworzyć własne formularze do wypełnienia – z polami umożliwiającymi wpisanie treści, listami rozwijanymi, pytaniami wielokrotnego wyboru, przyciskami czynności i innymi funkcjami. Formularze można tworzyć od podstaw lub dodając aktywne pola i przyciski akcji do istniejących plików PDF.
Nowoczesne miejsce pracy
Oprogramowanie pozwala sprostać potrzebom cyfrowego miejsca pracy. Instytucje i firmy mogą wybierać między licencjami stałymi lub oferowanymi czasowo, które idealnie sprawdzają się w przypadku pracy zdalnej.
ABBYY FineReader może być używany na komputerach stacjonarnych i w systemach wirtualizacji aplikacji, takich jak Microsoft Remote Desktop Services (RDS), Citrix Virtual Apps and Desktops.
Prosta i wydajna praca dla użytkownika
Cechą charakterystyczną oprogramowania ABBYY FineReader jest bardzo przejrzysty interfejs. Pozwala bezproblemowo znaleźć funkcje, których poszukujemy. Na tle konkurencyjnych rozwiązań oprogramowanie wyróżnia się niezwykle bogatymi możliwościami, służącymi do edycji dokumentów. Sami użytkownicy, oceniając komfort pracy z ABBYY FineReader, przyznali mu na portalu g2.com wyższe noty aniżeli Adobe® Acrobat® DC.
Ceny licencji maleją wraz ze zwiększającą się liczbą użytkowników
Polityka sprzedaży licencji zbiorczych polega na zmniejszaniu ceny jednostkowej licencji w przypadku, gdy suma zakupionych licencji się zwiększa. Jest to szczególnie pomocne przy podejmowaniu decyzji przez instytucje państwowe i duże firmy, w których zapotrzebowanie na usprawnianie pracy biurowej jest coraz większe.
Dzięki ABBYY FineReader otrzymujemy możliwość zapewnienia bezpiecznego, wygodnego, wydajnego i doskonale zorganizowanego procesu edycji oraz przepływu dokumentów.
Nie wahaj się i przetestuj już dziś!
Pobierz darmową wersję próbną na
Kliknij tutaj