Adwertorial
Serwer poczty i Rejestr uprawnień IT Zimbra to narzędzia niezbędne w pracy zdalnej, które zapewniają bezpieczną komunikację dla użytkowników w jednostkach GOV. Zapewnienie bezpieczeństwa danych, w szczególności dla narzędzi do pracy zdalnej, to jedne z najczęściej wymienianych problemów, przed którymi stają dyrektorzy i kierownicy działów IT.
System poczty i pracy grupowej Zimbra to jedno z najczęściej wdrażanych rozwiązań w jednostkach GOV. O jego popularności decyduje kilka czynników, m.in. stosunek ceny do jakości, doskonała skalowalność dla dużych organizacji i bogata funkcjonalność do pracy grupowej.
Zgodnie z wytycznymi
W zakresie bezpieczeństwa system Zimbra spełnia wymagania związane z wytycznymi dla jednostek GOV dotyczącymi obsługi poczty. Są to przede wszystkim wbudowana funkcjonalność podwójnego uwierzytelnienia (2FA), podpisywanie i szyfrowanie wiadomości S/MIME, mechanizmy AV/AS, zaawansowane metody kontroli protokołu SMTP, wsparcie dla rozwiązań SPF, DKIM, DMARC oraz standardowe szyfrowanie warstwy transportowej z wykorzystaniem certyfikatu SSL.
Integracja z systemami
Zimbra to również bezkonkurencyjne narzędzie do integracji z innymi systemami IT. Dzięki zaawansowanemu API Zimbry poprzez webservice możemy integrować ze sobą różne systemy IT. Przykładami są ZI-Chat, czyli powiązanie Zimbry z RocketChat, archiwum poczty Piler wraz z ZI-Piler i wieloma innymi modułami użytkowymi opublikowanymi na stronie intalioservices.com. Narzędzia te wpływają na komfort pracy zdalnej użytkowników i administratorów systemu.
Rejestr uprawnień IT
Opracowany przez Intalio rejestr uprawnień funkcjonujący pod nazwą Intalio Access Management reguluje wprost kwestię tego, kto i do czego ma mieć dostęp z uwzględnieniem bardzo złożonej specyfiki organizacji (hierarchia użytkowników, multidomeny AD).
Przygotowany przez tę organizację workflow nadawania uprawnień, ich zatwierdzania i modyfikacji, jest rozwiązaniem niskopoziomowym. Oznacza to wiele praktycznych zabezpieczeń dotyczących sytuacji, których podobnej klasy systemy nie są w stanie nawet identyfikować. Szczególnie w tym przypadku strategia Intalio bazuje bardziej na tworzeniu rozwiązań dostosowanych do sytuacji klienta i odpowiadających na jego problemy niż na dominującej tendencji rynkowej dla zaawansowanych systemów: dostosuj się do produktu.
Więcej informacji
www.intalio.pl
t.mikolajczyk@intalio.pl