Adwertorial
W ostatnich miesiącach obserwujemy postęp w dziedzinie informatyzacji jednostek administracji publicznej. Urzędy przesyłają już dokumenty zarówno w tradycyjnej, papierowej formie, jak i drogą elektroniczną, a także rejestrują je w systemach obiegu dokumentów, np. EZD PUW. W przypadku dokumentacji archiwalnej (teczki pracownicze, umowy, kontrakty, decyzje itp.) zazwyczaj mamy do czynienia z dokumentami o stałej strukturze, z których bardzo łatwo pozyskać metadane w sposób automatyczny, co ułatwia proces ich digitalizacji. Dodatkowe informacje zawarte w tytułach plików pomagają w odnalezieniu określonego dokumentu w systemie, a dzięki technologii OCR możliwe jest wyszukiwanie pełnotekstowe. Warto się zastanowić, jak jeszcze możemy zoptymalizować proces digitalizacji, od skanowania papierowych wersji, przez ich opisanie, wykorzystanie OCR, zapis w odpowiednim miejscu i dalszą pracę z dokumentem, aż po przesyłanie prawidłowo sformatowanych paczek do ADE.
Już od wielu lat Kodak Alaris dostarcza sprzęt i oprogramowanie wspomagające proces obiegu dokumentacji. Specjalizuje się przede wszystkim w digitalizacji dużej ilości dokumentów, nieraz liczonej w metrach bieżących lub kilometrach papieru. Dzięki oprogramowaniu Kodak Capture Pro będziesz gotów sprostać wyzwaniu digitalizacji dokumentacji archiwalnej, a skanery departamentowo-produkcyjne poradzą sobie z każdą ilością i typem dokumentów.
Więcej informacji na temat skanowania i katalogowania znajdziesz w artykule:
https://skanowanie-ezd.pl/skanowanie-katalogowanie-i-obieg-dokumentu-w-tradycyjnych-metodach/