Adwertorial
Fortinet od ponad 20 lat rozwija ofertę swoich rozwiązań. Nie tylko gwarantują one skuteczną ochronę, ale ich atutem jest również możliwość szybkiego i prostego wdrożenia w twojej organizacji lub u klienta. Udowadnia to Veracomp – Exclusive Networks, który kilka miesięcy temu rozpoczął projekt 40funky.
Na youtube’owym kanale 40camp do tej pory opublikowano kilkanaście krótkich filmików z najlepszymi scenariuszami wdrożeń Fortineta. W kilkuminutowych materiałach 40funky master prezentuje możliwości UTM-a FortiGate i krok po kroku pokazuje, jak w łatwy sposób można je wykorzystać we własnym środowisku.
Skąd pomysł?
– Szukaliśmy skutecznego sposobu, by wytłumaczyć, że konfigurowanie rozwiązań FortiGate jest proste. Mieliśmy też świadomość, że wielu użytkowników nie próbuje zmierzyć się z logicznym budowaniem polityk, a bazuje jedynie na konfiguracji powdrożeniowej. Skupiliśmy się na formule, która przekaże informacje szybko, klarownie, bez zbędnych komunikatów. To jest forma kompletnie sprzeczna z powszechnie dostępnymi materiałami, które chcą nas jak najdłużej zatrzymać przy ekranie monitora. Nam zależy na tym, żeby zainteresowany spędził tam jak najmniej czasu, a zyskał jak najwięcej wiedzy – wyjaśnia Grzegorz Szałański, kierownik zespołu Fortinet w Veracomp – Exclusive Networks.
Odkryj korzyści
Dzięki śledzeniu kanału 40camp na YouTube integratorzy technologii mogą szkolić swoich pracowników, przekazać materiały klientom, a także używać ich jako argumentów sprzedażowych, pokazując, jak przyjazny jest interfejs FortiGate. Mogą również pomóc handlowcom w zbliżeniu się do części technicznej rozwiązania. Z kolei użytkownicy końcowi mają szansę zdobyć dużo praktycznej wiedzy, m.in. z zakresu konfiguracji rozwiązań, przekazanej w bardzo przystępny sposób.
– Głównym założeniem jest to, by nasi klienci zaczęli korzystać z bardziej wyrafinowanych, a przez to bezpieczniejszych konfiguracji ochronnych. Atutem tego projektu jest kondensacja i forma przekazu – przekonuje Grzegorz Szałański.
Śledź i rozwijaj kanał
Tematy kolejnych odcinków są dobierane na podstawie zgłoszeń, które trafiają do 40funky masterów oraz działu zgłoszeń serwisowych MyHEZO. Dodatkowo każdy odbiorca może zaangażować się bezpośrednio w tworzenie dalszych materiałów.
– Liczymy na to, że goście, którym spodobał się materiał nagrywany przez 40funky masterów, będą współtworzyć nasz youtube’owy kanał i tak jak my będą mieli fun z rozwijania tego projektu. Jeśli masz ciekawy temat, który warto poruszyć, napisz do nas na adres: info@40camp.pl lub zostaw komentarz pod filmikiem. Nie zapomnij też o tym, by kliknąć „łapkę w górę”, zasubskrybować i kliknąć symbol dzwonka, co pozwoli być na bieżąco z kolejnymi odcinkami – zachęca Artur Madejski, Product Manager marki Fortinet w Veracomp – Exclusive Networks.
Filmy można obejrzeć na kanale: youtube.com/c/40camp.
Więcej informacji: www.40camp.pl.