Adwertorial
Największym kapitałem zarówno indywidualnych użytkowników, jak i podmiotów instytucjonalnych są informacje i czas. Właściwą drogą do osiągnięcia optymalnego poziomu tego kapitału są systemy IT i ICT.
Ogromna dynamika zmian, które zachodzą w obszarze technologii informatycznych i teleinformatycznych,wpływa na administrację i prywatne przedsiębiorstwa. Automatyzacja procesów dzięki narzędziom informatycznym to zjawisko, z którym w sektorze publicznym mamy do czynienia na coraz większą skalę.
Odpowiednie narzędzia eliminują konieczność wykonywania powtarzalnych czynności. Usprawniają funkcjonowanie jednostki, przyspieszają przepływ informacji, pozwalają zaoszczędzić zasoby i przeznaczyć czas na inne aspekty działalności.
Rozwiązanie informatyczne jest użyteczne, jeśli pracuje się na nim intuicyjnie i jeśli współdziała z innymi narzędziami użytkownika. To cechy aplikacji Urząd ePUAP, która służy poprawie różnych obszarów funkcjonowania instytucji publicznych.
Usprawnianie procesów przy elastycznym podejściu
Urząd ePUAP automatyzuje wysyłkę pism i odpowiedzi między urzędami oraz podmiotami publicznymi. W praktyce pozwala zrealizować każdą sprawę bez konieczności dodatkowego logowania się na portalu ePUAP lub korzystania z tradycyjnego modelu wysyłki. To prosta i wygodna droga do usprawnienia procesu wymiany korespondencji oraz przyspieszenia realizacji administracyjnych spraw.
Pandemia oraz wojna w Ukrainie wymogły reorganizację funkcjonowania urzędów. Wdrożenie inteligentnych rozwiązań zapewnia większą elastyczność zespołów pracowniczych. Korzystając z Urzędu ePUAP, szybko i ekonomicznie wyślemy oraz odbierzemy pisma, a tym samym zyskamy czas i pieniądze, które do tej pory przeznaczane były na tradycyjną wymianę korespondencji. Odciążenie pracowników ze żmudnych, czasochłonnych zajęć pozwala lepiej wykorzystać ich potencjał.
Przyjazny i intuicyjny interfejs narzędzia zdecydowanie podnosi komfort pracy. To wygodne i proste w obsłudze rozwiązanie, które pozwoli precyzyjnie zmodyfikować procesy i zarządzać pracą w nowoczesnym, wirtualnym środowisku pracy.
Chyba każdy, kto musi wysłać pismo jako załącznik poprzez ePUAP, wie, że to nie takie proste. Zdarzają się problemy z wysłaniem pliku na serwer, zdarzają się niekończące komunikaty o wygaśnięciu sesji. Inna sprawa to wyszukanie adresata – czasem trzeba przejrzeć kilka lub kilkanaście stron, zanim odnajdziemy go na liście.
Wszystkie te problemy zniknęły wraz z wdrożeniem programu Urząd ePUAP. Jego obsługa jest intuicyjna i prosta. Po zaadresowaniu program wysyła nasze pisma, a my możemy zająć się innymi zadaniami. Urząd ePUAP znacznie ułatwił proces odbioru i wysyłki pism. Dzięki możliwości filtrowania korespondencji wychodzącej mogę sprawdzić, co i kiedy było wysłane. Nie wyobrażam sobie już obsługi ePUAP-u poprzez stronę WWW.
Dawid Baczewski, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie
Więcej informacji
www.currenda.pl
sprzedaz@currenda.pl
58 712 90 50 wew. 3