Adwertorial
Współczesne organizacje potrzebują narzędzi do skutecznego rozwiązywania problemów technicznych i zabezpieczenia dostępu zdalnego. Obecne w portfolio TeamViewera rozwiązania takie jak Tensor, Frontline czy DEX pomagają dbać o ekosystem IT.
Niezależnie od tego, czy rozproszenie zasobów wynika z pracy zdalnej, czy też z różnych lokalizacji oddziałów podmiotu publicznego, zapewnienie bezpiecznego zdalnego dostępu i wsparcia ma kluczowe znaczenie dla efektywnej pracy jednostki administracji publicznej. Aby chronić ekosystem IT przed zagrożeniami cybernetycznymi i minimalizować ryzyko przestojów, warto korzystać z takich narzędzi jak Tensor, Frontline czy DEX.
Oblicza zdalnego wsparcia
Firma TeamViewer od lat rozwija swoje rozwiązania i poszerza portfolio produktów, aby oferować organizacjom narzędzia wsparcia najwyższej jakości. Mowa tu zarówno o zaawansowanym wsparciu zdalnym z wykorzystaniem platformy Tensor, interaktywnej pomocy w przezwyciężaniu wyzwań przy użyciu Frontline, czyli narzędzia bazującego na technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), jak i najnowszym rozwiązaniu DEX, które działa proaktywnie, a więc zanim użytkownik zauważy problemy techniczne.
Wszechstronność oferty TeamViewera sprawia, że każda organizacja może wybrać rozwiązanie, które najlepiej będzie pasować do profilu jej działalności.
Nie tylko do biura
Narzędzia TeamViewer przeznaczone są dla organizacji, które poważnie traktują wsparcie użytkowników końcowych i chcą zwiększać efektywność ich pracy poprzez realną pomoc ekspertów w czasie rzeczywistym. Jednocześnie ich szeroki wybór pozwala zdecydować, które rozwiązanie jest najbardziej optymalne dla danej jednostki – także pod kątem kosztów konkretnej edycji.
Tensor zapewnia bezpieczeństwo klasy enterprise, a wśród wbudowanych zabezpieczeń można wymienić: randomizację, jednorazowe hasła, dodawanie urządzeń do zaufanych, dostęp warunkowy, rozwiązanie Bring Your Own Certificate (BYOC), a także pojedyncze logowanie (SSO). Dzięki TeamViewer Tensor administratorzy są w stanie nadzorować, czy dostęp jest oparty na uprawnieniach i zasadach organizacji. Mogą w łatwy sposób przydzielać role poszczególnym użytkownikom, a co za tym idzie – decydować o poziomach zabezpieczeń oraz dostępu dla nich przewidzianych.
Frontline z kolei cyfryzuje pracę odbywającą się z dala od biurowego środowiska. Przejrzyste wizualizacje w rzeczywistości rozszerzonej wspierają procesy pracy manualnej. Dostępny w ramach tej platformy TeamViewer Frontline Creator to graficzne narzędzie do tworzenia i publikowania aplikacji 2D AR. Z kolei narzędzie typu low-code Frontline App Builder pozwala na tworzenie aplikacji np. dla urządzeń mobilnych. Frontline Spatial Editor służy natomiast do tworzenia instrukcji pracy 3D.
Proaktywne działanie
DEX to najnowsze rozwiązanie, które trafiło do oferty TeamViewera po przejęciu firmy 1E. Ma ono na celu zapewnienie bezproblemowego cyfrowego doświadczenia użytkowników (Digital Employee Experience). Ta innowacyjna platforma, zaprojektowana z myślą o szybkości, wydajności i wpływie (ang. impact), bazuje na podejściu proaktywnym, aby jak najskuteczniej wspierać użytkowników. Ciągły monitoring lokalizuje problemy, wykorzystując analizę w czasie rzeczywistym dotyczącą wydajności i nastrojów użytkowników w aplikacjach i na urządzeniach. Z kolei automatyzacja rozwiązuje nieskomplikowane problemy i dostarcza zespołom IT informacji potrzebnych do natychmiastowego reagowania w przypadku bardziej złożonych kwestii. Takie podejście ma sprawiać, że problemy techniczne zostaną rozwiązane, zanim użytkownik końcowy zdąży je zauważyć, a ewentualne przestoje zostaną ograniczone do minimum.
Co ważne, istnieje możliwość integracji rozwiązań, np. platformy DEX z narzędziem Tensor, w celu zwiększenia odporności ekosystemu IT i zapewnienia jeszcze wyższej jakości zdalnego wsparcia i zarządzania zaufanymi urządzeniami.
Aby wybrać rozwiązanie pasujące do potrzeb organizacji, warto zapoznać się z ofertą dostępną na stronie teamviewer.com. Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu (telefonicznego lub za pomocą poczty e-mail) w celu uzyskania dodatkowych informacji o ofercie.
Więcej informacji
Marta Rose, Channel Account Manager
marta.rose@teamviewer.com
+48 501 232 882
teamviewer.com





