Adwertorial
Administracyjna praca z dokumentami w formacie PDF wykracza daleko poza ich zwykłe przeglądanie. Urzędnicy potrzebują wielu dodatkowych możliwości, choćby edytowania, komentowania czy przekształcania w pliki tekstowe. To wszystko zapewnia im FineReader.
Pracownicy administracyjni każdego dnia edytują i przetwarzają dane, kopiują fragmenty tekstów i tabel, porównują różne wersje plików oraz współtworzą dokumenty. Często wiąże się to z przepisywaniem lub wyszukiwaniem danych w tradycyjnych, analogowych archiwach. W celu usprawnienia i przyspieszenia pracy warto zastosować sprawdzone rozwiązania. Dla administracji idealnym narzędziem jest oprogramowanie FineReader, które pozwala pracować w łatwy i szybki sposób. I co ważne, z jednej zakupionej licencji może korzystać nawet kilkunastu pracowników na zasadach zamienności.
Oto korzyści, jakie wymieniają użytkownicy pracujący w jednostkach administracji publicznej:
1. Efektywność pracy. W pracy z dużą ilością dokumentów (takich jak wnioski, formularze, umowy, raporty) wykorzystanie FineReadera pozwala zautomatyzować proces ich przetwarzania, co skraca czas potrzebny na ręczne przepisywanie oraz weryfikację danych, a co za tym idzie – zwiększa efektywność pracy.
2. Szybki dostęp do informacji. Funkcja rozpoznawania tekstu umożliwia przeszukiwanie treści dokumentów, dzięki czemu można szybko odnaleźć potrzebne informacje, co przyspiesza procesy podejmowania decyzji i udzielania odpowiedzi na zapytania petentów.
3. Łatwa konwersja dokumentów. FineReader umożliwia konwersję dokumentów z różnych formatów do edytowalnych plików tekstowych i szybko przekształca dokumenty papierowe w przeszukiwalną formę cyfrową, a pliki PDF, TIFF czy JPG w edytowalne, co ułatwia zarządzanie nimi, archiwizację i udostępnianie.
4. Współpraca i komunikacja. Aplikacja ABBYY pozwala na wspólną zaawansowaną pracę z dokumentami PDF (edycję, tworzenie formularzy aktywnych, komentowanie), dzięki czemu pracownicy urzędów mogą łatwo wymieniać dane z innymi instytucjami, np. służbami porządkowymi czy organami administracji państwowej.
5. Bezpieczeństwo danych. Producent wyposażył FineReadera w zaawansowane funkcje zabezpieczające, m.in. szyfrowanie i kontrolę dostępu do dokumentów oraz daje gwarancję, że dane są chronione i poufne, co jest szczególnie istotne w przypadku dokumentów zawierających dane osobowe interesantów.
6. Poprawa obsługi klienta. Usprawnione procesy przetwarzania dokumentów, pozwalają na szybszą i bardziej efektywną obsługę, czyli na skrócenie czasu oczekiwania interesantów na odpowiedzi czy rozpatrzenie wniosków.
7. Redukcja kosztów. Eliminacja ręcznego przepisywania danych zmniejsza ryzyko popełnienia błędów i potrzebę ponownej pracy, a konwersja dokumentów do formatu elektronicznego to oszczędności związane z przechowywaniem i archiwizacją dokumentów papierowych.
8. Usprawnienie procesów administracyjnych. FineReader umożliwia automatyzację procesów administracyjnych, takich jak weryfikacja dokumentów, identyfikacja i porównywanie danych czy generowanie raportów. Przyspiesza to proces pracy w placówkach administracyjnych oraz pozwala zaoszczędzić czas i zasoby.
9. Łatwość korzystania. Aplikacja zapewnia intuicyjny i łatwy w obsłudze interfejs, niewymagający przeprowadzania szkoleń oraz ułatwiający adaptację do nowego oprogramowania.
10. Poprawa wizerunku i zaufania. Dzięki wdrożeniu FineReadera instytucja może zapewnić szybką i precyzyjną obsługę dokumentów, co wpływa na postrzeganie jej jako nowoczesnej, profesjonalnej i działającej efektywnie. To z kolei buduje zaufanie petentów do instytucji i wzmacnia jej wizerunek jako miejsca, w którym działania są prowadzone sprawnie i skutecznie.
Wdrożenie rozwiązań ABBYY FineReader w urzędach miast i gmin przyczynia się do usprawnienia pracy, zwiększenia efektywności, optymalizacji procesów, poprawy obsługi klienta oraz bezpieczeństwa danych. Narzędzie wspiera codzienne działania urzędu, ułatwiając zarządzanie dokumentacją, procesy administracyjne oraz komunikację z interesantami.
Więcej informacji
finereader.pl/testuj
finereader@finereader.pl
12 206 16 50 wewn. 264