Udostępniona pod koniec października br. siedemnasta wersja systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD RP została uzupełniona o ponad 30 nowych funkcji. NASK PIB poinformował także o rozbudowaniu funkcjonujących modułów i odświeżeniu strony startowej systemu. Kluczowe zmiany to m.in. rozbudowanie głównej wyszukiwarki, wysyłanie korespondencji ePUAP bez podpisu, obsługa integracji EZD RP z zewnętrznymi bazami kontaktów, możliwość wyszukiwania danych w przebiegu sprawy czy podpisywania dokumentów z użyciem kwalifikowanej pieczęci elektronicznej. Jedną z nowych funkcji jest też obsługa korespondencji masowej (rodzaju korespondencji, która zostaje wysłana poza systemem bez generowania RKW dla każdej koperty, ale w systemie odnotowuje się tę wysyłkę oraz jej istotne szczegóły). System EZD RP jest cały czas aktualizowany, a w procesie zmian uwzględniane są sugestie użytkowników. Ze szczegółowym opisem wprowadzonych ostatnio zmian można zapoznać się na stronie: itwa.pl/tb.
Podziel się!