Adwertorial
Dynamiczne zmiany w administracji wpływają na to, że organizacje coraz częściej szukają kompleksowych rozwiązań IT, które nie tylko ułatwiają codzienne operacje, lecz również zapewniają stabilność, efektywność i bezpieczeństwo infrastruktury. Wychodząc naprzeciw temu zapotrzebowaniu, Infonet Projekt prezentuje system ITSM OXARI, czyli innowacyjne narzędzie, które rewolucjonizuje zarządzanie infrastrukturą IT – i nie tylko.
Potencjał systemów klasy IT Service Management (ITSM) jest ogromny. Wiele organizacji wykorzystuje je przede wszystkim do poprawy obsługi obszaru service desk – automatyzacji ścieżki zarządzania zgłoszeniami oraz codziennego wsparcia działów IT. Korzyści płynących z wykorzystania tego typu rozwiązań jest jednak zdecydowanie więcej.
Profesjonalna platforma ITSM może usprawnić i zdigitalizować szereg procesów w rozmaitych obszarach, m.in. administracji, zarządzaniu majątkiem, a nawet w działach kadr. Kreatywne podejście do narzędzi tej klasy jest zatem szansą na spójną i dobrze zorganizowaną przebudowę modelu funkcjonowania jednostek o różnym charakterze działalności. Kluczowe w tym procesie są orientacja na realne potrzeby użytkownika i umiejętne połączenie ich z nowoczesnymi technologiami.
Infonet Projekt, dzięki wieloletniemu doświadczeniu we współpracy z jednostkami administracji rządowej, samorządowej i innymi instytucjami publicznymi, nie tylko precyzyjnie odpowiada na potrzeby tego sektora, ale i dostosowuje je do najlepszych światowych standardów zarządzania procesami i usługami informatycznymi.
OXARI ITSM – harmonia między użytkownikiem a technologią
Odpowiednio dobrany system ITSM powinien być dopasowany do specyfiki działania danej jednostki i zadań, które na co dzień realizuje pracujący w niej zespół. Przy takim założeniu narzędzie realnie usprawnia pracę i jest postrzegane jako rzeczywiście przydatne. Dlatego tak ważna jest elastyczność, która pozwala dowolnie konfigurować środowisko pracy, tworzyć własne reguły sterujące jej logiką i w pełni wykorzystać wszystkie funkcje wdrożonego rozwiązania.
OXARI ITSM to profesjonalny polski system klasy ITSM przeznaczony do kompleksowego zarządzania procesami biznesowymi w różnych typach organizacji. Platforma zapewnia kompletny zestaw zaawansowanych funkcji i sprawdzonych metod zarządzania, które pozwalają na digitalizację szerokiej gamy procesów. Można ją więc z powodzeniem wykorzystać do elektronicznego zarządzania zasobami, zadaniami w obszarze HR lub obsługi wniosków. Szereg modułów (takich jak Asset Management, CMDB, ServiceDesk, Workflow, MDM czy Sygnalista) umożliwia zarządzanie procesami w wygodnej elektronicznej formie, w jednym miejscu, a do tego jest zgodny z zaleceniami ITIL i aktualnymi wymogami prawnymi.
Wszechstronne i zunifikowane rozwiązania
Modułowa budowa systemu i jego dynamiczny interfejs pozwalają swobodnie projektować własną logikę pracy. Warto zaznaczyć, że użytkownicy mogą dostosowywać działanie systemu do swoich pomysłów i indywidualnych potrzeb – zespół doświadczonych inżynierów oferuje wsparcie w konfiguracji systemu według takich wymagań.
Głównym procesem systemu jest ServiceDesk, który automatyzuje ścieżkę zarządzania zgłoszeniami, sprawiając, że ich obsługa jest szybka, prosta i wygodna. Bieżąca analiza i monitoring stanu infrastruktury IT umożliwiają szybkie podejmowanie decyzji, ograniczenie ryzyk i zabezpieczenie ciągłości działania kluczowych systemów i usług.
Kolejne rozwiązanie – Asset Management – jest przeznaczone do centralnego zarządzania dowolnymi aktywami organizacji. Moduł zapewnia monitoring aktywnych urządzeń, przegląd historii powiązań czy gotowe do implementacji schematy zarządzania zasobami, które bazują na doświadczeniach zebranych podczas wdrożeń przeprowadzanych w rozmaitych sektorach rynku.
W wielu organizacjach sprawdza się także funkcja CMBD (Configuration Management Database), czyli centralna, aktualna i spójna baza informacji o komponentach tworzących infrastrukturę IT. OXARI CMBD umożliwia wprowadzanie wymaganych danych według zdefiniowanego schematu, który zapewnia prawidłowy przepływ informacji.
Warto zaakcentować, że system pozwala budować przewagę konkurencyjną w różnych środowiskach – nie tylko tradycyjnych działach IT. Jako przykład można wskazać możliwość doskonalenia procesów w obszarze HR – standaryzację i automatyzację procesów takich jak onboarding czy offboarding. OXARI zapewnia dostęp do gotowych schematów obsługi procesu wdrożenia nowego pracownika i modelowania logiki działania na różnych etapach procesu. Użytkownicy mogą swobodnie określać liczbę etapów pośrednich (takich jak akceptacja przełożonego, IODO, zarządu) oraz konfigurować zasady akceptacji.
System sprawdza się również w sektorze medycznym, w którym monitoring i szybka reakcja na nieprawidłowości są na wagę złota. Jego zdolność do pełnej integracji umożliwia nowoczesne podejście do zarządzania infrastrukturą medyczną. Jednym z kluczowych atutów OXARI jest zestawianie informacji technicznych z atrybutami księgowymi, co daje pełny obraz stanu urządzeń medycznych i ich powiązania z danymi finansowymi. Kluczowe jest również bezpieczeństwo danych, które są chronione m.in. przez sprawdzone procedury zarządzania procesem nadawania i odbierania uprawnień
Wsparcie i koszty
Instytucja planująca reorganizację pracy i wdrożenie nowego systemu poza wyborem odpowiedniego oprogramowania musi zabudżetować koszty i zapewnić odpowiednie kompetencje zespołów, które będą z niego korzystać.
W tym kontekście szczególnie ważna jest pomoc doświadczonych inżynierów. Infonet Projekt od 20 lat zapewnia profesjonalne wsparcie przy wyborze odpowiedniego rozwiązania, przeprowadza wdrożenia w każdym sektorze rynku, czuwając nad procesem instalacji i konfiguracji. Producent oprogramowania oferuje również opiekę powdrożeniową i prowadzi certyfikowane szkolenia.
Kluczowymi zaletami zespołu tworzącego OXARI są rozumienie specyfiki polskiej administracji – związanych z nią wyzwań i ograniczeń – a także konkurencyjny koszt inwestycji w porównaniu z rozwiązaniami proponowanymi przez zagranicznych dostawców. Na optymalizowanie kosztów wpływa również integracja platformy OXARI z systemem ITManager, dzięki czemu użytkownicy mogą centralnie zarządzać wszystkimi urządzeniami w instytucji – zarówno komputerami, jak i urządzeniami mobilnymi. To, co dodatkowo wyróżnia OXARI na tle rozwiązań ITSM dostępnych na międzynarodowym rynku, to możliwość zintegrowanego, centralnego zarządzania punktami końcowymi.
GŁÓWNE FUNKCJE PLATFORMY OXARI ITSM
Więcej informacji
www.oxari.com
oprogramowanie@infonet-projekt.pl
+ 48 797 010 753