Adwertorial
Zarządzanie korespondencją często wymaga poświęcenia wielu żmudnych godzin na przygotowywanie pism do zeskanowania. Główne wyzwanie tego procesu to zróżnicowane formaty i grubość dokumentów, a także ich słaba jakość. Przy wciąż rosnącej liczbie przesyłek oznacza to nie lada problem z digitalizacją. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z jakimi wyzwaniami „punkt kancelaryjny” ma do czynienia na co dzień. W porównaniu z latami ubiegłymi można zaobserwować zwiększenie liczby zdigitalizowanych dokumentów, co wynika z tego, że powinny być one dostępne dla pracowników wykonujących swoje obowiązki z domu. Codziennie wykonywanych jest tysiąc skanów dokumentacji, która niezwłocznie zostaje udostępniona na zewnątrz. Od wielu lat Kodak Alaris z sukcesem pomaga urzędom zdigitalizować dokumentację zarówno przychodzącą, jak i archiwalną za pomocą aplikacji Kodak Capture Pro, która stała się doskonałą alternatywą dla aplikacji Skan+/QuickScan. Pracownik rejestrujący dokumentację papierową korzysta z drukarki kodów, dzięki której nadawany jest identyfikator (kod RPW, SCZ), skanera dokumentowanego, np. S2060W, a także aplikacji Kodak Capture Pro, pozwalającej na przygotowanie odwzorowania cyfrowego, pozyskanie metadanych, podział na dokumenty według kodów kreskowych i ich filtrację, a co najważniejsze – wysyłanie zeskanowanych dokumentów bezpośrednio do systemu. Od niedawna dostępna funkcja indeksowania umożliwia wysyłanie metadanych do dodatkowych atrybutów pisma. W systemie EZD PUW nazywa się to „koszulka” bądź „sprawa”.
Jeśli chcesz dobrać dedykowane rozwiązanie do swojego punktu kancelaryjnego, departamentu lub archiwum, zapraszamy na dedykowaną administracji publicznej stronę: